La implinirea a 145 de ani de existenta, CEC lanseaza un depozit Aniversar 145 de ani. Si alege sa-l promoveze cu o reclama inspirata, de atmosfera, perfect integrata in spiritul campaniilor anterioare. O stiti, cea cu individul imbracat in camasa de naylon care paseste pe ulite, cu atentie sa nu se sparga. Iat-o:
Melodia din reclama CEC Bank
Mi-a placut extrem de mult melodia (e vorba despre Pasarea Colibri – Peste Rabdari), actorul din reclama si regia clipului. Si cam atat. Sunt un pic reticent cu privire la eficienta ei. Va amintiti reclama cu “ala negru de respira greu? Era tac’su”. O alta reclama geniala, dar maoritatea prietenilor mei nu stiu la ce se facea reclama, desi pot sa mi-o interpreteze de la un capat la altul.
Mi-au trebuit cateva vizionari ca sa retin ca este vorba de CEC. La primele doua vizualizari am intrat intr-o dispozitie nostalgica, am dat sa caut melodia pe net, dar oare la ce banca se facea reclama? Am gasit cu greutate. Pe youtube ultimul comentariu la film suna ceva de genul:
“super melodia initial credeam ca reclama e la brd dar e la cec de aceea nu o gasisem”
Deci nu sunt singur in confuzia mea. Si mai greu mi-am amintit care este promotia de la CEC. Ceva cu dobanda, dar ce? E simplu, la o vizionare cu atentie, spre sfarsitul reclamei, vad:
Depozitul Aniversar 145 de ani
Dobanda de 13% platita in avans
Si o steluta jos care ne informeaza ca se acorda la depunerile de minim 5000 de lei, in perioada 11 mai – 11 august 2009
In concluzie, ca si spectator la TV, imi place reclama, nu schimb postul daca e prima din calup. Zambesc la vederea domnului cu garoafa care descrie in imagini sugestive versurile cantate de Baniciu. Ca si marketer, nu mi se pare extrem de eficienta. Scrisul din final e la fel de plictisitor ca scrisul din finalul filmelor artistice, cel cu Credits. Cred ca nimeni nu mai e atent. Asta din cauza ca reclama nu e construita crescator ca si tensiune, cu un final care sa te tina cu sufletul la gura.
Tu ce parere ai?
Thursday, April 1, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment