Reclama Orange metrou. Titlului pare sa ii lipseasca o prepozitie. Corect, dar prepozitia nu este “din” ci “cu”. Fara alte introduceri, o reclama haioasa. Nu am inteles prea bine ce scria in limba aia straina (reclama e din Israel), dar ideea am inteles-o. Priveste:
Orange Obox
Acesta este serviciul pentru care reclama a fost creata. Daca esti interesat de mai multe detalii, iata aici: http://translate.google.ro/translate?hl=ro&sl=iw&u=http://www.orange.co.il/time/&ei=HYLcSauMO8iGsAba8YmeDA&sa=X&oi=translate&resnum=2&ct=result&prev=/search%3Fq%3Dorange%2Bobox%26hl%3Dro%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dcom.ubuntu:en-US:unofficial%26hs%3DEOq
Este un serviciu de divertisment, ceea ce am inteles si din reclama :) Uite cum ara arata reclama Orange in metrou si la noi:
Si imi aduc aminte de o intrebare pe care mi-a adresat-o cineva acum cativa ani:
“Tu cati oameni care zambesc ai vazut in metrou?”
La noi in Bucuresti? Mai niciunul. Toti par apasati si tristi, inchisi in ei. Unii dorm, altii asculta muzica si altii se chinuie sa ramana pe picioare in inghesuiala. Dar zambete? Nu prea. Asta ce inseamna, ca traim intr-o lume trista? Sau doar metroul e un mijloc de transport trist? Si sa nu imi pomenesti de celebrul episod cu striptease la metroul bucurestean, ca nu are legatura. Ce zici? Traim intr-o lume trista si numai in reclame vedem altfel?
Thursday, April 1, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
interesant blogul, imi plc articolele
ReplyDelete